Case study / Histroia Allianz Polska

Szkolenie z  nowych produktów

Kilka tysięcy agentów i multiagentów mogło w dogodnym dla siebie terminie przejść szkolenie, którego celem było wyposażenie ich w wiedzę o nowych produktach i ułatwienie ich codziennej pracy.

Wyzwanie

Przeszkolenie z nowej oferty
Wdrożenie uproszczonej oferty produktowej dla ubezpieczeń mieszkaniowych i komunikacyjnych wiązało się z koniecznością przeszkolenia kilku tysięcy agentów i multiagentów z zakresu nowych produktów oraz wyposażenia ich w materiały, które zapewniłyby im dostęp do najważniejszych informacji na ten temat i w efekcie pomogły w sprzedaży.

Spółki Allianz w Polce świadczą kompleksowe usługi dla  ponad 1,5 mln klientów indywidualnych i korporacyjnych.

  • 1500000

    klientów
  • 15000000

    zarządzanych aktywów
  • 200

    i więcej ekranów szkoleniowych

Rezultat

Kilka tysięcy agentów i multiagentów mogło w dogodnym dla siebie terminie przejść szkolenie, którego celem było wyposażenie ich w wiedzę o nowych produktach i ułatwienie ich codziennej pracy. Dodatkowo każdy z uczestników szkoleń otrzymał dodatkowe, przejrzyste materiały (pigułki wiedzy, animacje), z których mógł skorzystać w dowolnej chwili, mając je zawsze pod ręką.

Spotkanie biznesowe, team work, praca zespołowa, sala konferencyjna