szkolenia gotowe /organizacja pracy / zarządzanie czasem

Zarządzanie czasem

Czy wiesz, że dobrego zarządzania czasem można się nauczyć? W naszym szkoleniu poznasz metody na to, jak to zrobić.

Dołącz do naszych Klientów:

korzyści Czas jest cenny!

Tematy zawarte w szkoleniu:

  • Pretest (możliwość zdiagnozowania swoich umiejętności zarządzania czasem)
  • Metody planowania (omówienie i pokazanie, jak je można zastosować w praktyce)
  • Priorytetyzowanie 
  • Techniki efektywnej pracy
  • Multitasking, monotasking, delegowanie, monitorowanie czasu pracy
  • Checklisty i przydatne aplikacje (aplikacje przydatne w zarządzaniu czasem)
  • Rozpraszacze (co nas rozprasza i jakie są metody walki z rozpraszaczami)
  • Ochrona własnego czasu (asertywność, jak zachować life&work balance)

Szkolenie pomoże Twoim pracownikom:

  • Lepiej planować i priorytetyzować;
  • Zarządzać rozpraszczami;
  • Zwiększyć świadomość swojego wpływu na plan pracy, jego efektywność;
  • Wzmocnić produktywność, odpowiedzialność i zaangażowanie;
  • Usprawnić komunikację w zespole/organizacji.
Spotkanie biznesowe, team work, praca zespołowa, sala konferencyjna