Komunikacja w organizacji
Buduj kulturę swojej organizacji, wzmacniaj współpracę, zaufanie i szczerość.
Buduj kulturę swojej organizacji, wzmacniaj współpracę, zaufanie i szczerość.
Przeciwdziałanie mobbingowi i dyskryminacji
Wiedza o mechanizmach mobbingu jest kluczowym elementem budowania kultury w nowoczesnej organizacji. Wiele osób błędnie definiuje mobbing i nie jest nawet świadoma, że stają się ofiarami mobbera. Zaproś swoich pracowników do szkolenia, które pokaże im nie tylko jak rozpoznawać zachowania mobbingowe, a także jak się przed nimi bronić.
EFEKTYWNA KOMUNIKACJA
Problemy z komunikacją w zespole przyczyniają się do opóźnień, generują konflikty, błędy i obniżają motywację pracowników. Nasze szkolenie pokaże Twoim pracownikom narzędzia wspomagające właściwą komunikację, także w kontekście udzielania feedbacku, delegowania zadań czy pracy w zespole.
FEEDBACK
Kto komu może udzielić feedbacku? W jakiej sytuacji? Czemu to służy? Jak to w ogóle zrobić?
Odpowiedź na te i inne pytania znajdziesz w naszym kursie.
Radzenie sobie ze stresem
Stres jest jednym z najczęściej wymienianych czynników wpływających na efektywność pracy. Wg raportu „Bezpieczni w pracy 2019” odczuwa go aż 85% pracowników. Nasze szkolenie pomoże Twoim pracownikom uświadomić sobie, jak przebiega reakcja stresowa, jak wpływa ona na nasze działanie i za pomocą jakich narzędzi oraz ćwiczeń możemy ją kontrolować – nie tylko na poziomie jednostki, ale także organizacji.
DESIGN THINKING
Zachęć swoich pracowników do stosowania nowoczesnej metody, która pomoże im rozwiązać wiele problemów i stworzyć nowe produkty. Szkolenie prezentuje wszystkie etapy procesu design thinking w oparciu o case study i animacje. Zostało przygotowane we współpracy z ekspertem, który od lat prowadzi warsztaty z tej metody.
Nasze wartości