szkolenia gotowe / komunikacja i wsparcie liderów / Feedback, zasady udzielania i przyjmowania informacji zwrotnej

Feedback

Czyli zasady udzielania i przyjmowania informacji zwrotnej. Dowiedz się, kto może jej udzielać i w jakich sytuacjach oraz jak uniknąć błędów. Odkryj, jak wprowadzić kulturę feedbacku w swojej organizacji. W naszym kursie e-learningowym znajdziesz odpowiedź na te i inne pytania.

biuro, biznes, rozmowa przełożonego z pracownikiem, przykład feedbacku

Dołącz do naszych Klientów:

korzyści Feedback – narzędzie, które pomaga pracownikom rozwijać umiejętności.
zrzut ekranu ze szkolenia z udzielania informacji zwrotnej, przykład feedbacku, feedback a emocje

Tematy zawarte w szkoleniu:

  • Dlaczego feedback jest ważny?
  • Feedback a emocje
  • Kluczowe zasady udzielania feedbacku
  • Jak udzielać feedbacku: technika FUKO i inne metody
  • Filmiki
  • Błędy percepcji
  • Jak prosić o feedback i jak go przyjmować?
biuro, biznes, rozmowa z pracownikiem, udzielanie feedbacku

Szkolenie pomoże Twoim pracownikom:

  • Wprowadzić kulturę feedbacku w organizacji, co przyczyni się do zwiększenia zaangażowania i motywacji
  • Zdobyć umiejętności skutecznego udzielania zarówno pozytywnego, jak i korygującego feedbacku
  • Uniknąć nieporozumień wynikających z braku wiedzy na temat udzielania feedbacku, które mogą wpływać negatywnie na relacje w zespole
  • Zwiększyć skuteczność komunikacji w zespole, co ułatwi współpracę i pozytywnie wpłynie na efektywność pracy
  • Zniwelować frustracje i nieporozumienia między nimi a menedżerami i lepiej zrozumieć oczekiwania swoich przełożonych
Spotkanie biznesowe, team work, praca zespołowa, sala konferencyjna