szkolenia gotowe / komunikacja i wsparcie liderów / Zasady udzielania i przyjmowania feedbacku

Zasady udzielania i przyjmowania feedbacku

Kto komu może udzielić feedbacku? W jakiej sytuacji? Czemu to służy? Jak to w ogóle zrobić?
Odpowiedź na te i inne pytania znajdziesz w naszym kursie.

feedback

Dołącz do naszych Klientów:

korzyści Feedback – narzędzie, które powinno służyć rozwojowi pracownika.

Tematy zawarte w szkoleniu:

  • Dlaczego feedback jest ważny?
  • Feedback a emocje
  • Kluczowe zasady udzielania feedbacku
  • Jak udzielać feedbacku: technika FUKO i inne metody
  • Filmiki
  • Błędy percepcji
  • Jak prosić o feedback i jak go przyjmować?

Szkolenie pomoże Twoim pracownikom:

  • Wprowadzić kulturę feedbacku w organizacji
  • Zdobyć umiejętności, jak chwalić, jak udzielać feedbacku korygującego
  • Uniknąć nieporozumień wynikających z braku wiedzy na temat udzielania feedbacku
  • Łatwiej komunikować się w zespole
  • Zniwelować ich frustracje oraz nieporozumienia między nimi a menadżerami
Spotkanie biznesowe, team work, praca zespołowa, sala konferencyjna