Polska w pigułce

AstraZeneca to jedna z największych firm farmaceutycznych na świecie, dostarczająca nowoczesne leki na najpoważniejsze choroby stanowiące wyzwanie współczesnej medycy.
W Polce firma istnieje od ponad 20 lat i zatrudnia tutaj 1600 pracowników pochodzących z różnych krajów.

20

lat na rynku

1600

pracowników

100

ekranów szkoleniowych

Wyzwanie

Duża ilość pracowników polskiego oddziału firmy pochodzi z zagranicy. Aby ułatwić im proces adaptacji w nowym kraju, postanowiono przygotować dla nich szkolenie prezentujące Polskę w pigułce. Szkolenie miało zawierać najbardziej interesujące i przydatne informacje o kraju oraz – przede wszystkim – wyposażyć ich w narzędzia i wskazówki pomocne w procesie adaptacji w nowym środowisku pracy.

Rozwiązanie

Przygotowaliśmy dla firmy AstraZeneca krótkie, przyjazne szkolenie w języku angielskim: „A guide to Poland”. Za pomocą mapy nawigacyjnej uczestnicy mogli swobodnie poruszać się po nim, wybierając interesujące ich zagadnienie. Prócz informacji na temat polskiej historii, kultury czy zwyczajów, spora część szkolenia poświęcona była aspektom społecznym i badaniom na temat środowiska pracy w Polsce na tle innych krajów, relacji między pracownikami, stosunku do procedur, stosunków społecznych czy etykiety biznesowej. Szkolenie omawiało też krótko fazy procesu adaptacji w nowym kraju, stanowiąc element psychologicznego wsparcia w nowej sytuacji życiowej.

Szkolenie zastało zaprojektowane zgodnie z modelem ARCS, umieściliśmy w nim przejrzyste grafiki, interakcje oraz wiele ciekawostek i linków odnoszących uczestników do dodatkowych informacji.

Rezultat

Zagraniczni menadżerowie otrzymali przejrzysty podręcznik, który znacznie ułatwił im pracę w nowym kraju i środowisku. Prócz ogólnego tła dotyczącego historii, geografii, języka czy klimatu, wyposażono ich w wiele wskazówek dotyczących tego, jak funkcjonować w polskim środowisku pracy czy jak kierować zespołem pracowników.

  • KLIENT:

    AstraZeneca

  • ROK:

    2018

Zobacz inne case’y