Rozbudowany pakiet szkoleń produktowych

Allianz Polska jest częścią globalnej Grupy Allianz – jednej z największych grup finansowych na świecie.Spółki Allianz w Polsce świadczą kompleksowe usługi dla ponad 1,5 mln klientów indywidualnych i korporacyjnych i zarządzają aktywami sięgającymi 15 mld zł.
Produkty ubezpieczeniowe i inwestycyjne oferowane są przez agentów wyłącznych, a także przez współpracujących z firmą brokerów ubezpieczeniowych, multiagencje, dealerów samochodowych.

1,5

mln klientów

15

mln zarządzanych aktywów

200

i więcej ekranów szkoleniowych

Wyzwanie

Wdrożenie uproszczonej oferty produktowej dla ubezpieczeń mieszkaniowych i komunikacyjnych wiązało się z koniecznością przeszkolenia kilku tysięcy agentów i multiagentów z zakresu nowych produktów oraz wyposażenia ich w materiały, które zapewniłyby im dostęp do najważniejszych informacji na ten temat i w efekcie pomogły w ich sprzedaży.

Rozwiązanie

Po dokładniej analizie celów i materiałów szkoleniowych, postanowiliśmy – dla większej przejrzystości i łatwości ułożenia ścieżki szkoleniowej – zdywersyfikować elementy szkoleniowe i przygotowaliśmy dla naszego Klienta pakiet, składający się z:

    • dwóch interaktywnych kursów e-learningowych, wzbogaconych elementami grywalizacji;
    • dwóch pigułek wiedzy zrealizowanych w technologii Rise, w których znalazły się najważniejsze informacje ze szkoleń;
    • animacji podsumowujących, które przypominały uczestnikom o najbardziej istotnych elementach nowych produktów, w krótkiej, atrakcyjnej wizualnie formie.

Rezultat

Kilka tysięcy agentów i multiagentów mogło w dogodnym dla siebie terminie przejść szkolenie, którego celem było wyposażenie ich w wiedzę o nowych produktach i ułatwienie ich codziennej pracy. Dodatkowo każdy z uczestników szkoleń otrzymał dodatkowe, przejrzyste materiały (pigułki wiedzy, animacje), z których mógł skorzystać w dowolnej chwili, mając je zawsze pod ręką.

  • KLIENT:

    Allianz

  • ROK:

    2019

Zobacz inne case’y